Blog

Διατροφή για καλή διάθεση & ενέργεια


Είναι κοινός αποδεκτό ότι η ψυχολογία μας επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές αλλά και οι διατροφικές μας επιλογές συμβάλουν στην ψυχική μας διάθεση έστω και προσωρινά.

Ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτος  όρεξη και έτοιμος να αντιμετωπίσεις το απαιτητικό πρόγραμμα της αλλά κατά την διάρκεια της ημέρας νιώθεις τα αποθέματα της μπαταρίας σου χαμηλά και την διάθεση σου «πεσμένη».

Υπάρχουν όμως πράγματα που μπορείς να ενσωματώσεις στην καθημερινότητα σου και θα σε βοηθήσουν να αισθάνεσαι υγιής, να διατηρήσεις την ενέργεια και την καλή σου διάθεση καθ ‘όλη την διάρκεια της ημέρας!

1) Ξεκίνα την μέρα σου με Πρωινό

Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Η παραλείψει του έχει συσχετιστεί με το αίσθημα της κόπωσης και μειωμένης συγκέντρωσης.
Επέλεξε για το πρωινό σου γεύμα απάχη πρωτεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακες και καλά λιπαρά ώστε να εξασφαλίσεις στον οργανισμό τα «καύσιμα »που χρειάζεται για να ξεκινήσει την ημέρα του!

2)Φρούτα και Λαχανικά 

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Φρόντισε να καταναλώνεις 5 μερίδες από το καθένα ώστε να εφοδιάσεις τον οργανισμό σου με ευεξία και ενέργεια!

3) Επέλεξε γεύματα που σου δίνουν ενέργεια

Προτίμησε μικρά και ελαφριά γεύματα που θα σου παρέχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι. Απέφυγε βαριά και λιπαρά φαγητά από επεξεργασμένους υδατάνθρακες διότι δημιουργούν ένα αίσθημα υπνηλίας και κούρασης καθώς ο οργανισμός χρησιμοποιεί όλη την ενεργεία στην προσπάθεια να «χωνέψει» το βαρύ γεύμα.

4) Πρόσεξε την ποιότητα των λιπαρών που κατανάλωνεις

Επέλεξε μονοακόρεστα λιπαρά και ω3 που θα τα βρεις στα λιπαρά ψάρια, στους ξηρούς καρπούς, στο αβοκάντο καθώς συμβάλουν στην αύξηση της σεροτονίνης νευροδιαβιβαστή που παίζει σημαντικό ρόλο στην ρύθμιση της ψυχικής μας διάθεσης.

5) Νερό

Φρόντισε να κρατάς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο πίνοντας αρκετές ποσότητες νερού. Μην ξεχνάς ότι ένα από τα πρώτα σημάδια της αφυδάτωσης είναι η κούραση! Δώσε γεύση στο νερό σου προσθέτοντας φύλλα δυόσμου, λουΐζας ή τζίντζερ

Τέλος ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής, άσκησης και ποιοτικού ύπνου θα σου προσφέρουν όχι μόνο σωματική αλλά και ψυχική υγεία!

Comments

Comments are closed.