Blog

Υπόθεση Lunch Box


Το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινότητας το περνάμε στον εργασιακό μας χώρο με αποτέλεσμα οι διατροφικές επιλογές που κάνουμε για το κυρίως γεύμα να είναι είτε κάτι πρόχειρο απ’ έξω ή να παραμένουμε νηστικοί και να καταφεύγουμε σε υπερκατανάλωση θερμίδων όταν επιστρέφουμε σπίτι.

Το γεύμα που θα επιλέξουμε στο γραφείο θα πρέπει να μας χορτάσει και να μας δώσει ενέργεια έτσι, ώστε να επιστρέψουμε ευχάριστα στην εργασία μας. Γι’ αυτό θα πρέπει να είναι ελαφρύ και θρεπτικό ταυτόχρονα!

Η οργάνωση είναι βασικό κομμάτι της ισορροπημένης διατροφής. Καλό θα είναι λοιπόν να αφιερώσετε λίγο χρόνο από το προηγούμενο βράδυ ή το πρωί, ώστε να ετοιμάσετε το κυρίως γεύμα. Προτιμήστε φαγητά που μεταφέρονται εύκολα και που –αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να ζεσταθούν- μπορούν να φαγωθούν και κρύα.

Μερικές έξυπνες ιδέες:

  •  Κοτόπουλο με λαχανικά και μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
  •  Μακαρονοσαλάτα με τυρί χαμηλών λιπαρών
  • Ριζότο με λαχανικά και τυρί κρέμα χαμηλών λιπαρών
  •  Όσπρια σε μορφή σαλάτας και κριθαρένιο παξιμάδι
  •  Ομελέτα με λαχανικά, τυρί χαμηλών λιπαρών και μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
  •  Τορτίγια με γαλοπούλα, τυρί χαμηλών λιπαρών και πράσινη σαλάτα
  •  Ψητά λαχανικά στο φούρνο με κινόα και τόνο ή σολομό
  •  Ντάκο με φέτα, ελιές και ντομάτα

Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε υγρά και κυρίως νερό κατά τη διάρκεια της εργασιακής σας ημέρας. Ένα μπουκαλάκι πάνω στο γραφείο σας, δίπλα στον υπολογιστή σας θα σας βοηθήσει να θυμάστε ότι πρέπει να διατηρείτε τον οργανισμό σας ενυδατωμένο.

Comments

Comments are closed.