Blog

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ


Η Μεσογειακή Διατροφή συμβάλει στην καλή υγεία του οργανισμού διότι είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως είναι η βιταμίνες , τα ιχνοστοιχεία , φυτικές ίνες, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Πολυάριθμες μελέτες δείχνουν ότι προστατεύει τον οργανισμό από διάφορες παθήσεις όπως είναι τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο Σακχαρώδης Διαβήτης και διάφορες μορφές του καρκίνου.

Τα κύρια χαρακτηρίστηκα της Μεσογειακής Διατροφής είναι:

  • Υψηλή κατανάλωση ελαιολάδου
  • Υψηλή κατανάλωση όσπριων
  • Υψηλή κατανάλωση δημητριακών
  • Υψηλή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών
  • Μικρή κατανάλωση κρέατος
  • Μέτρια κατανάλωση πουλερικών
  • Υψηλή κατανάλωση ψαριών
  • Μέτρια κατανάλωση γάλακτος και γαλακτοκομικών
  • Μέτρια κατανάλωση αλκοόλ με τη μορφή κόκκινου κρασιού
  • Περιορισμένη κατανάλωση γλυκών
  • Καθημερινή Φυσική Δραστηριότητα

Το σχήμα της Μεσογειακής Διατροφής είναι η πυραμίδα όπως δείχνει η εικόνα .Στην βάση της είναι τα τρόφιμα που καταναλώνονται συχνά ενώ στην κορυφή τα τρόφιμα που καταναλώνονται σπάνια .

med

Comments

Comments are closed.